zondag 6 november 2011

Nail Art: Bloemen

De Nail Art van vandaag is een beetje laat door tijdgebrek. Maar het is echt een mooie dit keer!
Wat gebruiken we hierbij:

1. Basislak Rimmel London Stronger
2. 2 laagjes Catrice, Back to Black
3. Konad Stempel en schraper
4. Konad zilveren stempellak
5. Konad zwarte stempellak
6. Essence imageplate
7. Konad topcoat




We zijn dus begonnen met 2 laagjes van Catrice, Back to black. Een heel mooi grijs basiskleurtje.
Voor de nail art heb ik gebruik gemaakt van de volgende Imageplate van Essence:


Ik ga het bloemetje, bovenaan in het midden, meerdere keren op mijn nagels stempelen. We beginnen met de grijze stempellak en plaatsen het bloemetje schuin onderaan de nagel:


Zoals je ziet heb ik het bloemetje op elke nagel aan de andere kant gestempeld voor een wat afwisselend effect.

Nu gaan we hetzelfde doen met de zwarte stempellak, alleen plaats je deze aan de andere kant van het grijze bloemetje iets omhoog. Als laatste (maar dat ligt natuurlijk aan de lengte van je nagels) plaats ik nog een keer een grijs bloemetje, en hier is dan het resultaat:


Als laatste natuurlijk een topcoat van Konad erover. Je kunt gelijk zien dat het net dat beetje meer geeft:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten