zondag 13 november 2011

Nail Art: Glitters

Vorige week heb ik mijn eerste O.P.I lakje gekocht. Hiervan zie je van de week de shoplog.
Hier moest ik natuurlijk zo snel mogelijk een Nail Art bij komen. Het is echt een simpele, maar originele Nail Art geworden. Kijken jullie mee?

Wat heb ik ervoor gebruikt:
1. Basislak Rimmel London Stronger
2. 2 laagjes O.P.I. Princess Rule
3. Konad Stempel en schraper
4. Konad zilveren stempellak
5. Essence imageplate
6. Konad Topcoat



Als eerste heb ik de basislak van Rimmel London Stronger gebruikt, daarna 2 laagjes O.P.I. Princess Rule. Zoals je kunt zien is deze lak niet dekkend, wat ik achteraf wel jammer vond. Mijn nagels zijn namelijk erg snel vies en dit kon je er goed doorheen zien.


De glitters zijn daarentegen erg mooi, het staat echt super schattig. Het is een erg fijn lakje en mijn nagels waren binnen een mum van tijd droog.
Daarna heb ik de stempel en schraper gepakt, en ben ik aan de slag gegaan.


De imageplatehouder heb ik niet gebruikt, omdat ik een Imageplate van Essence heb gebruikt, deze zie je hieronder:




Ik ga hiervan het plaatje linksboven met de zilveren stempellak van konad stempelen. Het resultaat zie je hieronder!



Zelf vind ik de pink erg leuk geworden! Kijk maar naar de foto hieronder:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten