zondag 1 januari 2012

Nail Art: Oud en Nieuw

Omdat het vandaag 1 januari is wil ik jullie allereerst een Gelukkig Nieuwjaar wensen!

En natuurlijk wil ik jullie laten zien hoe ik mijn nagels gisteren gedragen heb.

Wat heb ik gebruikt:

1. 2 laagjes Catrice Dirty Berry
2. 1 laagje Herome Wickedly Glamorous: Aspen
3. 1 laagje Konad Topcoat




Wat een beauty hè! Ik ben er heel erg blij mee!

Als eerst ben ik begonnen met 2 laagjes van Catrice Dirty Berry. Een swatch van dit lakje zul je in de volgende week voorbij zien komen.


Op zich glittert dit lakje al heel erg, maar met oud en nieuw mocht het van mij wel wat meer over de top! En welk lakje kon ik beter pakken dan het prachtige glitter lakje van de nieuwe collectie van Herome Wickedly Glamorous, Aspen. Wat een gave combinatie zeg!


Het geeft net dat beetje extra wat je op zo'n avond goed kunt gebruiken, echt super gaaf!
Nog even een paar ingezoomde foto's:



Als laatste natuurlijk de topcoat. Ik heb gekozen voor de topcoat van Konad. Deze heeft wel wat langer de tijd nodig om te drogen maar geeft voor mij wel de garantie dat de lak een tijdje blijft zitten.

Een simpele "Nail Art" dus. Als je het eigenlijk wel een nail art kunt noemen. Maar ik vind hem prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten