zondag 15 januari 2012

Nail Art: Sponge art

Deze zondag een combinatie van verschillende Nail Arts.

Wat heb ik gebruikt:
1. 1 laagje Herome WIC Jerusalem
2. Sponge setje met sponge nagellak
3. Stempel, Schraper en Imageplatehouder
4. Konad zwarte nagellak
5. Konad topcoat

Ik ben dus begonnen met een laagje van Herome WIC Jerusalem. Daarna heb ik mijn sponge setje erbij gepakt:

Deze bestaat uit een paletje, 3 nagellakjes, 3 sponsjes, glitters een een soort pincet.
Ik heb een druppel witte lak op het paletje gedaan en mijn sponsje erin gedoopt. Daarna ben ik de hoeken op de nagel gaan stempelen. Het resultaat zie je hieronder:


Daarna heb ik een willekeurige stempelplate erbij gepakt (het maakt niet uit welke je neemt, alles staat wel leuk!) en ben ik over het witte gaan stempelen.
Het eindresultaat:


Een simpele Nail Art maar toch met meerdere technieken! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

p.s. ik heb deze nail art eens ergens gezien maar ik heb geen idee meer waar, mocht je dus deze nail art bedacht hebben stuur dan even een berichtje, dan zet ik de link erbij!

1 opmerking: